My Work

 I know, I know, I is not fast enough everything I promised (technical problems), but I promise that none of the articles you will not lose. This article is about the work I produced during this year's blogging. Just my work (because I like watching on fashion, but I more like make it up):

SK: Viem, viem, trochu nestíham všetko čo som sľúbila (technické problémy), ale sľubujem, že o žiadny z článkov neprídete. Tento člnok bude o práci, ktorú som počas tohtoročného blogovania vyrobila alebo prerobila. Jednoducho moja práca (pretože ja rada modu sledujem, ale radšej ju tvorím):



jeans re-make

tee re-make, ripped jeans
tee re-make, shirt re-make, jeans cut
tee re-make
tee re-make, skirt
skirtshorts, jewelry
shorts,  necklace

sweater
yellow & black dresses
dress, tee re-make, jeans cut
jumsuit, shorts, t-shirt re-make
skirt
dress
necklace, skirt re-make
tights re-make
jacket
maxi skirt
This is not quite all I managed, and I hope I'm still far from over. Already working on new stuff :) I hope you like my stuff. Soon I will have something for you :) (yes will be another giveaway). While you can join the giveaway HERE. If you would like something wonder, for example, regardless of my creations you can ask it HERE.

Toto nieje celkom všetko čo som stihla a dúfam, že ešte som ani zdaleka neskončila. Už teraz pracujem na nových veciach :) Dúfam, že sa vám moje veci páčia. Už čoskoro budem mať aj niečo pre vás :) (áno bude dalšia giveaway). Zatiaľ sa môžete zapojiť do giveaway TU. Ak by vás niečo zaujímalo napríklad ohladne mojich výtvorov môžete sa na to spýtať aj TU.

8 komentárov:

  1. Amazing outfits dear :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. i like so much your creations, you know what you do and you do it awesome!
    http://paginidezisinoapte.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Love your style, great work! xx Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi sa mi páčili tie kovové veľké šperky, pripomína mi to kúsok film cesta do budúcnosti, veľmi pekné ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. You look amazing Miss!
    XOXO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten žlty neonovy nahrdelnik to je ina odvaha hehe parada:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Grate photo! i like your pictures on the road and with dino)))
    very fun)

    Elena Maksudy
    http://elena-mc-sudy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jee, to jsou moc krásné fotky! máš moc hezké vlásky!! a super fashion style! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť