Fashion Live! 2015 Deň 1.


SK: Na Fashion Live! 2015 som sa tešila už od kedy som opustila Starú Tržnicu a minulý ročník Fashion live! Je to jedinečné módne podujatie u nás na Slovensku, na ktoré má možnosť prísť každý.  Minulý rok sa mi podarilo prísť len jeden deň, ale tento rok som si nenechala ujsť žiadny (aj keď niektoré prehliadky som nestíhala :(  Každopádne ak ste neboli (ale aj keď ste boli), rada sa podelím s vami o moje dojmy.






 TWIN-SET
Na začiatku ma ohúrila kombinácia oranžovej a ružovej (že by preto, že som mala rovnakú farebnú kombináciu práve na sebe?) a tiež kombinácia teplých materiálov s čipkou. Potom ale prišli na rad neforemné topánky a kazili mi dojem z celej prehliadky. Našla by som samostatné kúsky, ktoré by som dokázala využiť, ale že by som padala na zadok tak to nie :)






JANA GAVALCOVÁ
Minulý rok som jej prehliadku nestihla (čo bola škoda), ale rovnako ako tohtoročná bola plná modrotlače a folklórnych vzorov, ktoré musím povedať sa naozaj vydarili. Tohtoročná prehliadka bola obohatená o farby, čo bolo, podľa mňa niekedy na úžitok a inokedy na škodu. Bábikovské strihy šatičiek, boli dokonalé, bundičky tiež vyzerali fajn. Horšie to bolo s plavkami, ktoré mali na môj vkus  vzadu príliš úzky strih a tiež som nevedela prísť na chuť legínam, ktoré mali ľahko priesvitnú štruktúru ako 1000x vyprané. Inak bola prehliadka celkovo pekná a minimálne polovicu šiat by som chcela mať zavesených u seba v šatníku :)







MARTIN HRČA
Prehliadka Martina Hrču bol môj minuloročný TOP. Plná očakávaní som si sama skazila zážitok z jeho tohtoročnej prehliadky. nemyslím, že by bola tohtoročná prehliadka o niečo horšia ako minuloročná, ale chýbala tomu tá nádherná atmosféra Tisícročnej Včely. Oblečenie však bolo rovnako fascinujúce a dychberúce. Príroda sršala v každom jednom kúsku. Najúžasnejšie bolo pozerať sa na imitácie machu a krásne strihy kabátov, ktoré boli pre mňa vrcholom krásy a celej prehliadky.

Plná nadšenia (hlavne po prehliadke Martina Hrču) som utekala domov a nevedela sa dočkať ďalšieho dňa, ale to už v ďalšom článku.

EN: I was on Fashion Live! last year and this year too. But this year I was all three days. I was full of emotion and I couldn´t wait when everything starts. First day I was on 3 shows:
TWIN - SET
 In the beginning I was impressed by combining orange and pink (I also wore) and combination of warm materials and lace. Then comes Then came the ugly shoes and everything went wrong. I found a few pieces that I like, but that´s all.
JANA GAVALCOVA
This show was full of  blueprints and folklore patterns, as well as last year. This year she addet color. It was good in some stuff, but on others no. I really love her doll dress, but I don´t like swimsuit or legins. But the full impression wos beautifull.
MARTIN HRČA
On show of this talented Slovak, I enjoyed the most. He was my lastyears TOP. This year he excited me with moss efect and natural in all his stuffs. I moste like excellent cut on coats. Great show!

Something about second day so soon :)

Photo by Viktor, edit by me:


0 komentárov: