When the flowers bloom in heaven


SK: Do tejto blúzky som sa zamilovala na prvý pohľad. A nieje to len vizuálny zážitok, ale aj pocitový. mať ju na sebe je pocit ako keď v nebi kvitnú kvety. Neviem presne povedať prečo ale mám z nej taký pocit a je to skvelý pocit. 

Ako som sa trochu viac zaoberala vlastným štýlom (o tom vám napíšem viac nabudúce), zistila som, že mojou prioritou je pohodlie a tak vznikla možno netradičná, ale o to hádam zaujímavejšia kombinácia blúzky a krátkych nohavíc pánskeho strihu. 
V tento deň som sa cítila fantasticky a pohodlne a to jednoducho nešlo nezachytiť. A aj keď nebol po ruke fotograf, foťák bol v pohotovosti a aj nejaké (síce špinavé) to zrkadlo sa našlo. Nakoniec mi zrkadlo spolu zo slnkom urobili celkom fajn efekt, čo poviete? 

EN: I love this blouse at first sight. It´s like when the flowers bloom in heaven. 
I prefer comfort, so I created this unusual combination. I felt fantastic that day, so I took this photos myself just with camera and (dirty) mirror. Do you like it?

Blouse/blúzka, shorts/kraťase: secondhand / Sneakers/tenisky: CCC







Photo, edit... by me:

2 komentáre: