Farm: photoshoot for ihlow


Posledná séria fotiek z môjho prvého photoshootu pre ihlow má trošku farmársky nádych :D
Je to preto lebo v ihlow máme radi, (tede ja mám rada) nielen tradície ale aj prírodu. A tiež na ňu pri pretváraní starých vecí na nové neustále myslím. Dôvod prečo som začala veci šiť ručne bol aj ten (okrem iných), že mi to prišlo ako najšetrnejší spôsob práve voči prírode.

Je to náročné ale jediná energia, ktorú míňam je tá moja. Zatiaľ sa len rozbieham, ale každá vec je šitá s láskou a ja verím, že jedného dňa to ocenia aj iný. Každopádne ak ma aj nikto nepochopí (pochopte, je ťažké pochopiť prečo niekto robí niečo ťažšou cestou, ak sa to dá urobiť rýchlejšie a jednoduchšie), ja to robím pre radosť a pre svoj dobrý pocit. Ak ho chcete mať aj vy, kludne mi napíšte. nebojte nechcem od vás aby ste sedeli hodiny s ihlou v ruke sklonené nad šatami. Stačí ak ich budete nosiť. Ak sa vám teda niektoré zapáčia :)



1 komentár: