Fashion Live 2017 Day no.1


Na začiatok musím prehlásiť, že tento ročník som zďaleka nestihla všetko čo som chcela.
Veľa prehliadok, na ktoré sa tešila mi ušlo. Ale tak to už chodí, keď máš dve deti, ktoré sa sami nepostrážia. Občas sa skrátka ideálne stráženie nenájde. Ale aj tak som čo to stihla. A že sa bolo na čo pozerať.

Prekvapivo mi prvý deň vyšiel asi najlepšie :) Najskôr som si pozrela prehliadku Ateliéru 343 (tam bolo viac dizajnérov, nechce sa mi to rozpisovať, ale každopádne to bola vydarená prehliadka), potom som si pozrela Green Carpet (Nosene, Maja Božovic, Bartinky) - na toto som sa veľmi tešila. Ide predsa o moju obľúbenú eco módu a veru neklamala. Som rada, že aj takýto tvorcovia dostali na Fashion Live priestor a len dúfam, že to nebolo naposledy :) Myslím, že dokázali, že aj móda tvorená iným spôsobom môže byť dobrá.
A dokonca som stihla aj zaskočiť kúsok vedľa na vernisáž mojej bývalej školy (SSŠ Dizajnu BA).
Fakt som nečakala, že v tento deň stretnem ľudí, ktorých som tak dávno nevidela. Bolo to veľmi príjemné a ja som rada, že som sa s nimi mohla vidieť.
Tento deň bol trošku náročný, ale odniesla som si zopár skvelých zážitkov.
Ateliér 343
Green Carpet (Nosene)




Green Carpet (Maja Božovic)


A ak ste zvedavý, čo som mala na sebe ja, pozrite si môj instagram :)

0 komentárov: