Tradičná Slovenská Katastrofa

source: pinterest (takto to u mňa asi nebude vyzerať nikdy :D)
Áno, v nadpise malo byť "Tradičné Slovenské Vianoce", ale to by už nadpis nebol celkom pravdivý alebo možno aj áno. Neviem ako to vyzerá u Vás, ale pre mňa je práve tento nadpis ten pravý.
Všade vidíte krásne svetielka, pokojnú sviatočnú atmosféru, úsmevy a podobne. Začínam si myslieť, že to je blud. Nebudem sa tváriť, že poznám dokonalé Vianoce, a viem, že aj Vy viete, že žiadne Vianoce nie sú celkom dokonalé (ak áno pokojne mi napíšte). Ibaže tie moje sú rok čo rok katastrofickejšie. Myslíte si, že preháňam? Možno máte pravdu ... a možno aj  nie.
Už druhý rok trávim Vianoce sama s deťmi. Minulý rok som polovičku ani poriadne nevnímala, pretože ma zub bolel tak, že som ani nedokázala vnímať vlastnú existenciu. Potom mi ho vytrhli a rana bolela ešte viac. Nakoniec mi ju zašívali zaživa (bez použitia akejkoľvek anestézie) a štedrú večeru, ktorú sa mi podarilo neviem akým zázrakom navariť, som takmer ani neochutnala.
A to ani nehovorím o niečom, čo sa malo podobať na stromček ale stromček to nebol pretože sa mi nejakou zhodou "šťastných" náhod žiaden nepodarilo zohnať.
Rok pred tým sme stromček malý krásny a obrovský ale ešte deň pred štedrým večerom som ani nemala potuchy či vôbec nejaký bude. Potom som zasa netušila čo na taký obrovský stromček dať. Nakoniec som to nejak provizórne zachránila a povyrábala ozdoby z obyčajného kancelárskeho papiera.
source: pinterest (a toto tiež mať nebude - aj keď je to krásne :)
Za tie roky vianočnej smoly si už pripadám ako záchranca Vianoc. Akurát že netuším či sa mi Vianoce znovu podarí zachrániť alebo nie. Každopádne už viem, že môžem každé čakať minimálne jednu až dve katastrofy.
Tento rok Vianočné sviatky ešte ani poriadne nezačali ale už som mala pekne "veselo".
Medovníky tvrdé, poleva na nich roztečená, v kuchyni mi začalo tiecť potrubie pod umývadlom, v kúpeľni mi vybuchla žiarovka a teraz nesvieti svetlo, decká mi prevrátili skrinku, zo všetkým čo človek v kúpeľni má, som zavalená špinavým prádlom (ktoré treba oprať) aj čistým prádlom (ktoré treba požehliť). A hoci tentoraz stromček mám, stále mám čo zachraňovať aby Vianoce aspoň trochu pripomínali Vianoce a nie katastrofu.
Vám ale aj napriek všetkému prajem krásne a pokojné Vianoce! A keby náhodou boli tie vaše podobné mojim, berte to s úsmevom (a odporúčam si pustiť krásnu českú vianočnú pesničku, v ktorej tie pravé Vianoce nádherne vystihli. Určite viete, ktorú myslím :)

tak toto je u mňa doma (táto ozdoba je zaťiaľ to jediné čo sa podarilo :D)
PS: Ani tento článok som skoro nepostla, notebook sa mi začal kaziť (ako inak než na Vianoce), Photoshop sa mi nedá spustiť, takže žiadne upravovanie fotiek v najbližšej dobe, ale nevadíííí veď: Po roce Vánoce, Vánoce přicházejí ...)

0 komentárov: