NEW IN: cosmetic


Po obrovských snahách kompletne prejsť na čisto prírodnú, alebo ešte lepšie domácu (najlepšie mnou vyrobenú) kozmetiku, som prišla k jednému zisteniu.
Ešte nie som úplne pripravené stať sa prírodnou žienkou. A už vôbec nie chodiť po svete s čisto no makeup tvárou. Nehovorím, že teraz nevídem vyniesť smeti bez makeupu, a už sa dokonca aj maľujem jemnejšie ako niekedy, ale že by som celkom prestala používať dekoratívnu kozmetiku, na to ešte naozaj nie som pripravená.
Pribudli mi 3 nové vecičky do mojej kozmetiky. A aj napriek tomu, že nie sú ani domáce, ani prírodné, mi urobili veľkú radosť.


1. MAKE UP RIMMEL LASTING FINISH
Práve makeup bol dôvodom prečo som vlastne do drogérky vliezla. Nikdy som nepoužívala makeup (výnimočne, pri fotení, ale vlastný som nikdy ani nemala). Doteraz som mala tak nanajvýš BB cream. Používala som len púder, aby som sa neleskla, ale vekom už moja tvár potrebuje asi trochu viac, aby vyzerala dobre. A okrem toho sa mi začali robiť červené škvrny po tvári (myslím, že to nie je nejaká choroba, ale skôr to je vekom) a tak som si povedala, že už prišiel čas na nosenie makeupu. 
Samozrejme teraz nemienim nosiť makeup každý deň. To by som tiež nebola ja. Dlho som si nevedela nájsť správny makeup, hlavne preto, že všetky mi prišli buď príliš tmavé, alebo príliš žlté. Mám bledú, naružovelú pleť, ktorá sa leskne ale na druhú stranu sa mi zvykne "šúpať čelo".
Potrebovala som niečo jemné, svetlé a ľahké, čo ale bude dobre kryť.
A tak som po dlhom natieraní a skúšaní testerov vybrala tento:
(ešte som ho nemala možnosť vyskúšať na dlhšie, ale dám vedieť ako uspel, zatiaľ som spokojná :)


2. TEKUTÝ RÚŽ MISS SPORTY MATTE TO LAST 24H
Ďalšia vec, ktorá zo mňa asi robí tak trošku zaostalú je, že som ešte doteraz nemala tekutý rúž. Skúšať som už tekuté rúže síce skúšala, ale nikdy som si žiadny nekúpila. A čo sa týka matných rúžov, tiež je to moja prvotina. Vždy som si myslela, že klasický rúž dlhšie vydrží a lepšie drží. Ale budem to asi musieť prehodnotiť. Po vyskúšaní tohto matného, tekutého rúžu si to už nemyslím. Samozrejme nieje rúž ako rúž, ale tento drží veľmi pekne. Jediné čo ma trošíčka sklamalo je, že nemá celkom ten odtieň ako som si myslela. Po nanesení na pery je viac do oranžova. Inak je ale tento rúžik veľmi fajn :)


3. LAK NA NECHTY FLORMAR MATTE
Túto značku som objavila len nedávno v teta drogérii. Nechodievala som tam, ale po tom, čo ju otvorili celkom pri nás, tak som samozrejme neodolala a nakukla tam. Keďže som tak trošku maniak na laky na nechty, bolo celkom jasné, že ma zaujmú. Matné laky sa mi páčia rovnako ako tie metalické (takéto som ešte úplne dokonalé nenašla, tak ak máte nejaký tip sem s ním). No a tieto mali veľa krásnych odtieňov. Je krásne matný, rýchlo schne a v celku dobre drží. Nekupujem si drahé laky a možno aj preto sú moje naj laky od Catrice, ale mám silné tušenie, že tieto laky ich ľahko predstihnú v rebríčku mojej obľúbenosti.

Tak týmito tromi vecičkami som si nedávno urobila radosť. Na druhú stranu som si trošku pošramotila moje ekosvedomie. Ale všetko zlé je na niečo dobré a tak som si to ekosvedomie zasa napravila inými vecami. Akými to Vám napíšem nabudúce :)
Krásny deň a majte sa radi :D
 

2 komentáre:

  1. Rimmel makeup mám a ten je naprosto perfektní :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja verím, že aj pre mňa bude akurát ... každopádne má najlepší odtieň aký som doteraz našla :)

      Odstrániť